Privacy verklaring

zaterdag 18 juni 2011

Good news

Vorige week dinsdag was het weer mijn tijd om op controle te gaan bij de gynaecoloog. Het half jaar was weer om en het was opnieuw kijken of de slechte cellen niet terug gekomen waren. Erg gerust was ik er niet op omdat ze in december alweer slechte cellen hadden moeten weghalen.Gisteren kreeg ik dan de uitslag en het was nu pap 1, precies zoals het hoort en dus helemaal goed!! Geen afwijkende cellen gevonden gelukkig.Ik ben heel erg blij met dit nieuws en over een half jaar mag ik opnieuw naar hem toe want hij wil het voorlopig wel in de gaten houden of dit zo blijft.

Last week I had my check-up with the gynaecologist to see if the bad cells had returned. Yesterday I got the results and they found nothing. No bad cells this time so I'm very happy. In december I have again a check-up to see if all is looking good.
 
 
In de tuin staat de stokroos in bloei, niet te geloven dat van zoiets ...
 
In the garden the Alcea rosea is blooming, how is it possible that something like this ...
 
 

zoiets kan worden ...

can turn into this ...


En ook de binnenkant mag gezien worden ...

And the inside is beautiful as well ...


29 opmerkingen:

Nina zei

Great news, Carin, I'm happy you are okay!
Flowers are amazing :)
Have a nice weekend!
Nina

Elly (creatieveling Elly) zei

Gefeliciteerd met het goede nieuws.
groetjes Elly

Ineke zei

Wat een fantastisch goed nieuws!
Je stokrozen zijn prachtig.

Petites xxx et Cie zei

Great news, I'm so happy for you.
I love these flowers...
Bisxxx et bon week-end.

quilting Jeannet zei

Daar mag je wel heel erg blij mee zijn Carin! duimen dat het zo blijft!

groetjes, Jeannet

Babs zei

Mooie roos en ik ben blij dat alles in orde is.

Ria, zei

Wat heerlijk voor je dat je zulk goed nieuws kreeg. Dat is een hele opluchting voor je geweest. Daar past zeker een prachtige roos bij.
Groetjes,
Rian

Phebe and Jane zei

Wat een goed nieuws voor je. En wat heb je een prachtige foto's gemaakt.
Groeten, Marian

Hallo Peetje zei

Wat moet dat heerlijk voor je zijn om zulk goed nieuws te horen, de foto's spreken dan ook boekdelen..ze zijn prachtig.
Fijn weekend - Petra

blueladie zei

Congratulations Carin! I am so happy for you. Hugs, Cathryn

Lesleyanne zei

Great news. Gorgeous flowers.

Mouse zei

wonderful news :) and beautiful flowers too .. love the rose :) take care and happy stitching love mouse xxxxx

Madammeke Ongeduld zei

dat is heerlijk nieuws om te horen dat alles goed met je gaat en je stokroos is heel mooi

astridvanbeers zei

Gefeliciteerd met dit goede nieuws. Lekker gaan vieren dit weekend.........

Colleen zei

Wonderful news, Carin. A sigh of relief. I'm so happy for you.
Love the pictures of your garden, beautiful.

Anoniem zei

Super nieuws Carin, ik ben heel blij voor jullie..
wat een prachtige bloemen,
groetjes Judith

Roos zei

Proficiat met je goede nieuws, dat moet weer een hele opluchting zijn.
Groetjes Roos

inge zei

wat een fijn nieuws...heerlijke zondag !

Joyce zei

Carin wat een fantastisch nieuws!!

Unknown zei

Dat is goed om te horen,nu kan je gaan genieten van de zomer en je prachtige bloemen.

Groetjes Yvon.

Dear Jo zei

Gefeliciteerd met de goede uitslag!!!!
Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.

Birgitte aka Bietje zei

Spannend zo'n uitslag. En gefeliciteerd, goed nieuws zeg. Ik ken het gevoel ook.

Anoniem zei

Dat is zeker geweldig nieuws Carin! Ik ben heel blij voor je en hoop dat je dit goede nieuws uitgebreid aan het vieren bent!

groetjes,

Saskia

Riet zei

Proficiat Carin met het goede nieuws!!

sylvia zei

hallo meis, wat een fantastisch nieuws!!! IK ben super blij voor je!!!!
geniet van je onbezorgde bestaan!! groetjes, Sylvia

Michelle zei

So happy to hear that the bad cells did not return. Keep healthy and enjoy your stitching.

Liesbeth Wessels zei

Fijn dat het nu allemaal goed is. Toch iedere keer weer spannend, als je naar zo'n uitslag gaat. Mooie foto van de pioenroos, vooral die van de binnenkant vind ik heel mooi. groeten van liesbeth

Anoniem zei

That is news worth rejoicing about - I'd been wondering how that was going. Your gorgeous flowers are rejoicing as well.

Gert zei

Ik kan mij indenken dat je erg blij bent met dit nieuws. Goed zeg: gefeliciteerd!