Privacy verklaring

donderdag 27 december 2012

Making ornaments

Deze laatste dagen van het jaar gebruik ik om alle borduurtjes af te werken tot ornamentje zodat ze nog eventjes in de kerstboom kunnen hangen. De Spicy Winter Tea freebie van The Primitive Apple is afgewerkt tot een klein tasje en erin heb ik wat stokjes kaneel gestopt.

These last few days of 2012 I spend my time on finishing all the stitchings that are ready, into ornaments, so they can hang for a little time in our Christmas tree. The Spicy Winter Tea freebie from The Primitie Apple I have finished into a little bag and put inside some cinnamon.

Fabric: 32 ct. tea-dyed linen
Threads: Nina's Threads (Old Berry and Moss), The Gentle Art (Pineapple Sherbet), Victorian Motto (Green B)

Ornament #3 Quaker Birds van de 2012 serie van Little House Needleworks was daarna aan de beurt. Ik gebruikte een stukje kant en een hart bedeltje om het af te werken.

Ornament #3 Quaker Birds from the 2012 serie from Little House Needleworks was the next to do. I used some lace and a heart charm to finish it off.

Fabric: 28 ct. tea-dyed jobelan
Threads: DMC as charted

Twee weken had ik ook een give away bij Kaaren gewonnen. Ze had twee zonnebloem speldenkussens gemaakt die ze weg gaf en ik won er een van. Vandaag kwam hij binnen en in het echt is het speldenkussen nog mooier. De bloem is geplaatst in een terra cotta schoteltje.

Two weeks ago I won a give away on Kaaren's blog. She had made two sunflower pincushions that she was giving away and I won one of them. Today came the package and in real the pincushion is even more beautiful then on the picture. Kaaren thank you so much, I love it !!


 Dan ga ik nu weer verder met het volgende borduurwerkje om er een ornamentje van te maken zodat ik morgen weer iets kan laten zien :-)

Now I'm of to finish another stitching into an ornament so I can show it tomorrow :-)

15 opmerkingen:

AnitaS zei

Leuk idee om van een ornament een tasje te maken met kaneelstokjes erin. Mooi speldenkussen heb je gewonnen.

Birgitte aka Bietje zei

Zonnebloemen zijn mijn favoriete bloemen. En zo'n speldenkussen is supermooi.
Dat idee van een tasje met kaneel er in ga ik onthouden. Zo kun je je borduurtjes ook laten zien en nog lekkere kruiden er in stoppen ook. Mmmm.

Erna zei

Wow Carin ze zijn superleuk geworden hoor, wat ben je toch snel, ik zit al een week op het december huisje te zwoegen hahaha...Maar ik ben lekker bezig.
Leuk hoor dat kerstboomzakje, mooi idee...
Liefs
Erna xx

Joy zei

Lovely finishes Carin! Congrats on winning that adorable sunflower pincushion!

Birdie zei

Beautiful finishes, Carin. Your finishes are always so elegant in look and stitched with perfection.
hugs
-missy-

Riet zei

Wat een leuk idee om er kaneelstokjes in te doen, dit ga ik bewaren :). Succes met de volgende....

Kaaren zei

I'm so happy that your pincushion arrived safely and that you like it. Enjoy!

Happy New Year to you and your family, Carin.

Verona zei

Ik moet ook nodig borduurwerkjes afwerken .

Anoniem zei

Ook deze laatste borduurtjes zijn weer mooi geworden en wat een leuk idee om kaneelstokjes erin te doen. Ik dacht meteen: wat zal het daar in huis lekker ruiken. Een hele fijne jaarwisseling gewenst ook voor je Michiel van Wilma

Lida zei

Je borduurtjes zijn echt schattig afgewerkt, bedankt voor de link heb het nog even gedownload!
Leuk kussentje ook! Groetjes
Lida

Petites xxx et Cie zei

Beautiful finishes, as always!
Bisxxx

Guusje, zei

Wat een mooie ornamenten en gefeliciteerd met de mooie give away.

Faye zei

Your finishing is always perfect!!!! Nicely done..... Faye

Ellen zei

Beautiful finishing! I love that little bag of cinnamon!

Hugs,

Soma @ inkTorrents.com zei

Your cross stitching is beautiful and ornaments are beautifully finished, Carin! Love the cinnamon sticks in the bag too! Congratulations on your sunflower winning :)