Privacy verklaring

vrijdag 19 april 2013

Beautiful book ...

Wat een mooie dag was, werd nog mooier toen gisteren het nieuwe boek van Di Ford op de deurmat viel dat ik besteld had bij De Quilt Ster.

What a beautiful day was, got even beautifuler  when yesterday the new book came from Di Ford that I had ordered with De Quilt Ster.


Het ene na andere prachtige patroon is in het boek te vinden, vergezeld door prachtige foto's.

One after the other beautiful patterns are to be found in this book, and amazing photo's.


Je weet niet aan welke je het eerste zou willen beginnen, deze is in elk geval favoriet bij mij.

You don't know which quilt you want to make first, this one is one of my favorites.


Twee weken terug kwamen ook de prachtige zelfgemaakte buttons binnen die ik besteld had bij Margott. Voor nu liggen ze nog even mooi te zijn, maar ik ga ze vast en zeker op verschillende dingen gebruiken.

Two weeks ago I got the selfmade buttons which I ordered by Margott. They will be so beautiful on things that I want to make.


Wat ik verder aan het doen ben ? .... de kinderquilt aan het doorquilten. Het is geen rasterpatroon geworden, ik heb gekozen voor boogjes.

What I'm doing currently ? ... Busy with quilting the children's quilt. I didn't choose for diagonal lines but instead I'm doing half loops (if this is the correct word).


20 opmerkingen:

Lida zei

Gave knoopjes en ik heb even heerlijk bij haar gekeken, wat een mooie dingen maakt zij! Bedankt voor de link en succes met je steekjes, de boogjes staan er erg leuk in en dat boek is ook al zo gaaf! Groetjes
Lida

Supergoof zei

Lijkt mij ook een geweldig boek, net zoals dat van Petra en An.
Ik zet ze op m'n lijstje voor m'n verjaardag.
Zal dat lijstje hier thuis eens in het zicht leggen,...
;o)

Marguerite zei

Ik zie her en der het boek al voorbij komen. "Gelukkig" is het voor mij nog iets te hoog gegrepen maar snap dat als je al heel veel gequilt hebt je het gewoon moet hebben. Het kijken naar de plaatjes is al helemaal te gek.
Wat leuk de boogjes bij je kinderquilt.
Groetjes Marguerite

Annerieke zei

mooi boek, kekke knoopjes en de kinderquilt wordt zo schattig..... heerlijk :)

AnitaS zei

Mooi boek en prachtige knoopjes. Mooi met die boogjes.

Nardy zei

Prachtig boek; ik ga het morgen afhalen en kan haast niet wachten. De quilt wordt mooi met deze boogjes.

Elza zei

Helemaal mooi dat quiltje en wat een prachtig boek.
Leuk om straks die knoopjes weer op iets moois van je tegen te komen.
Groetjes ELza.

Marilyn zei

Oh, that book has some beautiful quilts.
Cute, cute buttons you received.
Marilyn

Anoniem zei

what a lovely book,enjoy Carin.xx

Dear Jo zei

Ik wilde je nog vragen of je ook gevallen was voor het boek :-)))))) Toch weer dezelfde smaak, maar ik heb het nog niet. Binnenkort maar eens bestellen.
Leuk quiltpatroon is dat voor de kinderquilt. Het wordt leuk zo.

Phebe and Jane zei

Ja, prachtig boek. Ik heb het ook al gekocht. Nu nog eens denken welke ik het eerste zal maken.
Groetjes,
Marian

Ellen zei

Beautiful book, I am sure you are happy just looking at the quilts! Love those buttons, they are gorgeous! They would be great for finishing projects!

Hugs,

Jane in Cumbria zei

Het lijkt inderdaad een prachtig boek. Ik ben het bij ons nog nergens tegengekomen, maar ze zijn hier niet zo voor zulke quilts. Ik ben benieuwd welke je gaat maken!

Sis Voorn zei

Ik vind je boogjes zeer mooi !
Kom overal HET BOEK tegen ;-)

jolanda zei

Wat ben jij een bofferd dat je het boek al binnen hebt. Ik was een beetje laat met bestellen dus was het al uitverkocht en moet ik op de tweede zending wachten. ;-)
Ik kan niet wachten om er ook lekker in te bladeren.

Deb zei

I just ordered that book yesterday and I can't wait to receive it. I've only seen a few from the book, but I'm sure that they're all going to be wonderful.

Erna zei

Ohhhh die knoopjes, schattig..ik ga straks meteen even op de site kijken..Fijn weekend
Erna x

Terray zei

Oooooh jij hebt ook al dit boek.
Ik gelukkig ook en ben er zoooo blij mee!!
Groetjes
tertia

Anja.M zei

Schattige knoopje !
Heerlijk hé om in zo'n mooi boek te kijken en te dromen wat je eruit gaat maken.
Quilt groetjes Anja.

Julie zei

There's something very special about getting a new book, enjoy yours