Privacy verklaring

dinsdag 9 april 2013

Cushion and a pig

Borduursteekjes worden er nu geen gezet, daar moet ik teveel bij nadenken en tellen en dat wil mijn grieperige hoofd nu niet. Af en toe zet ik wat steekjes aan de antique sampler van Sue Daley want bij appliceren hoef je niet echt na te denken.
Ik zou nog de cadeautjes laten zien die we Jacqueline van The Log Cabin afgelopen vrijdag gaven, toen ze de opening van haar nieuwe winkel had. Ik borduurde voor haar het patroon Moment de Calme van Jardin Privé en werkte dat af met Moda stofjes tot een kussen.

I don't make any cross stitches now because I have to think and count then and my head doesn't want that now I have the flu. Every now and then I make some applique stitches on the antique sampler from Sue Daley.
I had to show you the presents we gave to Jacqueline from The Log Cabin which we gave lher ast friday when she opended her new shop. I stitch for her Moment de Calme from Jadin Privé and finished it with Moda fabrics into a cushion.


Michiel maakte voor haar een rose varken (patroon Mini Puffs van Cotton Ginny) met in zijn handen een piepklein log cabin quiltje. Uiteraard met een dak erop, want dat is het logo van haar winkel.

Michiel made for her a pink pig (pattern Mini Puffs from Cotton Ginnys) with in his hand a very small log cabin quilt. Ofcourse with a roof because that is her logo of the shop.


22 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige cadeaus ;))

AnitaS zei

Mooie cadeaus hebben jullie gemaakt. Beterschap.

Unknown zei

Leuke cadeaus. En ik hoop voor jou dat je je snel beter voelt zodat je ook weer lekker kunt borduren.

Carol zei

So sorry to hear you still have the flu, Carin--hope you feel better very soon. Your pillow for Jacqueline is so pretty!

sylvia zei

errug leuke kadootjes!!!

Mascha zei

Leuke cadeautjes. Beterschap.
Groetjes, Mascha

Ageeth Dorsman zei

Even je blog bijgelezen, want je raadt het al: ook
hier grieperig/hoesterig/snotterig. Heel veel beter-
schap gewenst voor jullie allebei! En wat een leuke
nieuwe winkel is het geworden, zag ik in je vorige
post! Als ik er eens in de buurt ben ga ik zeker langs. Leuke en mooie cadeautjes hebben jullie gemaakt!
Groetjes van Ageeth

Tania zei

Wat een prachtig kussen en een leuk varken! Wordt maar snel weer beter!

Kevin zei

Sorry to hear you have the flu! I hope you feel better quickly! I love that design above which you made into a cushion -- Moment de Calme from Jadin Privé

Unknown zei

Wat een prachtige cadeautjes hadden jullie gemaakt. Ik hoop dat je snel weer aan de tel kan ,
heel veel beterschap, liefs, Sonja

Judith zei

Oh oh nog steeds ziek, wat vervelend zeg! Ik hoop dat je snel weer lekker met een borduurtje in handen zit, want wat maak jij/maken jullie een mooie dingen! Beterschap. Prachtige cadeaus, petje af.

jolanda zei

Oooooh wat supermooi is dat kussen geworden! Daar is ze vast ontzettend blij mee hé? Net als met dat varken trouwens... wat een leuk idee om hem (of haar) dat log cabin blokje te laten vasthouden. :-)))
Wel vervelend dat je nog niet opgeknapt bent zeg. Het zonnetje moet nou toch echt gauw gaan komen zodat iedereen zich weer helemaal goed gaat voelen.
Heel veel beterschap gewenst hoor!
Liefs, Jolanda

Barb zei

Nice to see a post from you Carin despite you feeling poorly. The cushion is pretty and Michaels pig will have pride of place I am sure. Your friend will be delighted.

Sis Voorn zei

In het eggie zijn ze nog veeeel mooier !

Anoniem zei

Wat een leuk borduurtje en een leuk varken hebben jullie gemaakt als cadeautje!
Arme jij,nog steeds niet lekker!
Beterschap
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

I hope you get well soon Carin. I really like the cushion you made. Ann

Marilyn zei

Very nice presents Carin.
I hope you all are feeling better soon.
Marilyn

Dear Jo zei

Wat een prachtig kussen heb je gemaakt!!! En dat varken is helemaal leuk :-)))) Wat een creatievelingen zijn jullie toch.
Ik hoop dat de griep weer snel verdwijnt en dat jullie je dan weer lekker fit voelen.

Miss T. zei

Prachtig verwerkt het patroon van Jardin Privé.
Heel mooi!
Verzorg je goed en weet je bent niet alleen, ook ik ben aangestoken in januari, 5 dagen alleen mijn bed gezien en sinds gisteren terug gesneuveld alleen deze keer een virale lucht- en keelinfectie. Mag zelf het huis niet uit :-(
Dus bij deze heel veel beterschap!
Liefs,
Miss T.

Jossie zei

Wat een prachtig kussen en een schattig varkentje. Kan het dat ik het kussen in de winkel heb zien liggen? Er was zoveel te zien dat ik niet meer weet wat ik allemaal bewonderd heb. De winkel is zó mooi geworden. Een feest om daar regelmatig naartoe te gaan.

Julie zei

Beautiful gifts for Jacqueline.
Get well wishes xx

Tatkis zei

Adorable cushion, such lovely colours!
The pig is so cute :))

Hugs,
Tatyana