Privacy verklaring

maandag 6 januari 2014

Romantique Sampler part 16

Door het project Randje per Week kreeg ik zin om mijn Romantique Sampler eens af te maken. Dit was in 2011 een SAL bij Angie. Het patroon is nog steeds te koop bij haar (klik).
Waarom hij zolang is blijven liggen weet ik niet, want ik hoefde nog maar 2 delen te borduren; deel 16 en deel 21. Gisteravond heb ik deel 16 afgekregen en deze week ga ik verder met het allerlaatste deel.

Because of the project Border each Week I decided to take my Romantique Sampler and start to finish that one. It was a SAL by Angie in 2011. The pattern is still to buy with her (click).
Why I left it so long unfinished, I realy don't know because all I had to stitch where 2 parts; part 16 and part 21. Yesterday I finished part 16 and this week I'm going to stitch the final part.


Ook heb ik nog gewerkt aan Garden Path, de tafelloper voor mijn dochter. Gistermiddag had ik alle twee de rijen aan elkaar staan. De maat is nu 180 cm x 30 cm.

I also worked on Garden Path, the table runner for my daughter. Yesterday afternoon I had sewed the two rows together. The size is now 70" x 12"  (180 cm x 30 cm).


Daarna heb ik hem meteen gedubbeld, zodat ik deze week kan beginnen met  doorquilten.

Then I sandwich it, so I can begin with the quilting this week.


10 opmerkingen:

Marijke zei

Mooi geworden, bij mij is hij door haar blijven liggen. Maar ooit ga ik het afmaken.
groetjes van Marijke
www.borduurcrea.blogspot.nl

Guusje, zei

Wat een mooie loper is het geworden en wat is de romanticus sampler toch mooi, veel plezier met de laatste steekjes.

Erna zei

Prachtig die sampler, en je loper wordt ook steeds mooier.
Liefs
Er

Anoniem zei

Mijn eerste steekjes zijn gezet, wit linnen met oud roze dmc, je loper is prachtig van kleur. Groetjes Yvonne

Anoniem zei

Mijn eerste steekjes zijn gezet, wit linnen met oud roze dmc, je loper is prachtig van kleur. Groetjes Yvonne

Amarins zei

WAt een schitterende sampler, super! En je taffelloper wordt ook heel mooi.

AnitaS zei

De sampler is het waard om afgemaakt te worden, hij is zo mooi. Net als je loper.

familiesadessaram zei

zeer mooi

Elisa zei

Wouw wat is deze schitterend

Julie zei

A very elegant stitching project.