Privacy verklaring

woensdag 31 december 2014

Duncan Dog

Op deze laatste dag van 2014 is dag 4 van de Advent Animals aan de beurt. Deze vind ik enorm leuk, want hierin zie je 2 dingen waar ik van hou. Als eerste mijn favoriete huisdier, de hond en daarnaast mijn favoriete vakantieland, Schotland. Duncan Dog is een echt Schots heertje Schotse Terriër ;-)

On this last day of 2014 I show day 4 of the Advent Animals. I realy like this one, because you can see in this design 2 things I love. First my favorite animal, the dog and second my favorite holiday country, Scotland. Duncan Dog is a real Scottish gentleman Scottish Terriër ;-)


Verder wil ik alle lezers van dit blog bedanken voor jullie hele fijne reacties die ik elke keer weer met plezier lees. 2014 was over het algemeen een mooi jaar, hier en daar wat minder mooi, maar we mogen niet klagen. We gaan 2015 in vol goede moed en positiviteit en dat het weer een mooi jaar mag worden. Een heel fijne jaarwisseling vanavond !

I also want to thank all my readers for their lovely comments eacht ime, I so much enjoy reading them. 2014 was overall a good year, sometimes a bit less, but we can't complain. We are going to step in 2015 with a lot of positivity good spirits and hope the new year will be good as well.  A Happy New Years Eve !


14 opmerkingen:

Palkó zei

Cute critters! :)
I wish you a happy new year!

blueladie zei

Wow you are just going right through these. Another great job! :) Cathryn

Carol zei

He is such a dapper dog!! Love his little plaid vest and the tiny bow you wrapped around his bone, Carin!

Hope 2015 brings you many smiles :)

sew.darn.quilt zei

Love Duncan!
Happy New Year ")

Elisa zei

Wat een leuk hondje, en ik wens jouw en jouw dierbare een heel fijn mooi 2015.

Floor zei

Jullie ook een fijne jaarwisseling!

Truus zei

Dit is ook mijn favoriet vanwege het Schotse thema!
Jullie ook een gezellige jaarwisseling.
groetjes,Truus uit Drenthe

Jane in Cumbria zei

Wat een enig Schots borduurwerkje! Jullie ook een fijne jaarwisseling, en alle goeds voor 2015!

The Tea Lady's Journal zei

Love your Scottish Terrier. Wishing you a very Happy and Healthy New Year 2015.

Guusje, zei

Wat is deze ook weer erg mooi. Hele fijne jaarwiseling en een gweldig 2015.

Julie zei

Duncan certainly looks splendid!
Love and (big hug) I hope next month goes well for you Carin. X

Mouse zei

wishing you a wonderful stitchy new year and hoping things go well for you too love mouse xxxxx

Unknown zei

very pretty dog :) I wish you a happy 2015

Anoniem zei

I like your Duncan Dog. :) Happy New Year, Carin.