Privacy verklaring

vrijdag 1 januari 2016

Hello 2016 and new project

Ik wens iedereen een fantastisch, goed, gezellig, creatief en 
vooral gezond 2016 !

I wish everyone a wonderful, good, cosy, creative and above all  a healthy 2016 !


Ik weet het, ik heb genoeg projecten onder handen, maar ik wil toch in het nieuwe jaar ook met een nieuw project starten, dit wordt de Piece and Plenty quilt van Moda. 

I know, I'm working on plenty of projects, but in the new year I also want to start a new project, this is going to be the Piece and Plenty quilt from Moda. 


Jeannet vertelde erover op haar blog, HIER (klik) en HIER (klik) kunnen jullie er meer over lezen. De gratis BOM is HIER (klik) te downloaden. 

Jeannet told about it on her blog, HERE (click) and HERE (click) you can read about it (you have to translit it). The free BOM is HERE (click) to download.

Ik zelf ben de afgelopen dagen druk geweest met lapjes uitzoeken voor deze quilt en heb ze samen bij elkaar gestopt in doosjes. Dat werkt voor mij het fijnste. Met deze stofjes ga ik werken.

The last few days I have been busy with sorting out the fabrics I want to use. I put them all together in little boxes, that works for me the best. I'm going to use these fabrics.

Jeannet heeft op Facebook ook een groep gemaakt voor diegene die hem gaan maken, zodat we elkaars werk kunnen bekijken. De groep heet Moda Mandjesquilt (klik). 

Jeannet has made a group on Facebook for the ones who is going to make this quilt. It is a Dutch group and it is called Moda Mandjesquilt (click).



19 opmerkingen:

Mijn steekjes & babbeltjes zei

Carin, aan jou en al je dierbare een heel goed 2016 Vol van plezier, geluk, creativiteit, en goede gezondheid! xxx Jou start voor de mandjes is super, ik ga je zeker volgen met deze mooie quilt <3

Brigitte zei

Your new quilting project looks very impressive. And it promises a lot of fun, too.
Happy new stitching and quilting year!

Yvonne zei

Wij wensen jullie ook alle goeds voor 2016!
Groetjes, Yvonne en Rick

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
very beautiful new project. What a wonderful pattern.
Greetings,
Sylvia

cucki zei

So beautiful Carin x

Tineke Machiela zei

Ook voor jullie een heel goed en creatief 2016..

Marilyn zei

Looking forward to seeing your progress on this Beautiful quilt.
Happy New Year!
Marilyn

Susan zei

Happy New Year Carin. Lovely new project. You are so good at choosing fabrics, they will look great together.

Ineke zei

Dit is zo'n leuk project, succes met het maken.
Happy new year

Anoniem zei

Ik ga je zeker volgen met dit leuke nieuwe project en zoals ik al eerder zei, voor jullie ook veel goeds in 2016. Lieve groet, Wilma

Palkó zei

Happy New Year to You too! :)

Vickie zei

The thrill of a new start! Happy New Year!

Mary - Lecoeurceltique zei

This looks as though it will be another beautiful quilt by you. I look forward to seeing how your colour choices come out in the quilt.

Julie zei

It's going to be exciting watching this quilt come to life Carin.
Happy New Year to you and your family

Stampidoe@gmail.com zei

Hey zus, ook voor jou en Michiel een goed 2016 met minder ziekenhuisbezoeken, wordt je zo moe van, haha. Liefs eur Von

conny's quilts en creaties zei

Ook voor jou de beste wensen voor een goed, gelukkig en gezond nieuwjaar!
groetjes, Conny

Unknown zei

Ben ook aan deze quilt begonnen .
Heel vreugdevol jaar gewenst
liefs
Christiane

Kath zei

Hello Carin and a happy new year!
Can you please help me? I would love to make Jeaneake's BOM quilt. I do not understand Dutch and Google translate is very poor. I have looked very hard and I cannot find the link to download the pattern. Nor can I find the FB page. Very sorry to ask.

Kath zei

OK I found the FB page from your blog post but cannot understand Dutch. Can you tell me where is the link for the pattern?