Privacy verklaring

donderdag 17 maart 2016

Basket month 15

Vandaag het allerlaatste mandje van de Piece and Plenty quilt, een gratis patroon van Moda dat HIER (klik) te downloaden is. Bij dit mandje zijn op het patroon een paar knopen genaaid, maar die heb ik achterwege gelaten. In plaats daarvan heb ik gewoon wat rondjes geappliceerd. Bij een gebruiksquilt vind ik dit wat prettiger.

Today the very last basket from the Piece and Plenty quilt, a free pattern from Moda which you can download HERE (click). On the pattern some buttons were sewed, but I didn't do that. In stead I made some circles. When you use a quilt I find that more pleasant.


Ik hoor jullie al denken, ... nu kan ze de quilt in elkaar gaan zetten, maar dat is niet het geval. Ik moet nog een paar opvulblokjes maken en daar ga ik iets speciaals mee doen. Dat zien jullie in mijn volgende berichtje ;-)

I hear you thinking, ... now she can assemble the quilt, but that is not the case. I still have to make a few filler blocks and I'm going to do something special with those. You will see it in my next message ;-)


8 opmerkingen:

Truus zei

De blokken voor deze quilt zijn allemaal zo leuk geworden en ik zou ook geen knopen op een gebruiksquilt doen. Bovendien heb je zo de quilt een eigen tintje gegeven.
Ben benieuwd naar de laatste blokjes.
Zonnige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

quilting Jeannet zei

Ja, dat dacht ik ook met die knopen Carin, voor een gebruiksquilt niet handig, mooi opgelost zo, en wederom een mooi mandje, benieuwd naar je vulblokkenidee!

Marguerite zei

Zo jij bent echt heel snel. Kan zelf nu aan het vierde mandje beginnen. Het heeft ook voordelen dat jij al zo ver bent. Kijk nu zo nu en dan bij jou hoe het mandje er bij jou uitziet. 😉

Else zei

Gas met die turbonaaldjes, ben niet nieuwsgierig (lol) Fijne zonnige dag zwaaizwaai

Julie zei

Special filler blocks still to make.... sounds exciting, can't wait to see.

Annie Kingma zei

Mooi je blokken, je was mijn voorbeeld.
Ik ben bezig met het 4 de en her 5 de is voorbereid
Groetnis Annie

Kath zei

I have been enjoying watching your progress, I have all the patterns for this quilt, but it must go in my "quilt queue"! I am getting quite excited to see how this looks when you have it all assembled.

Flickenstichlerin zei

Lovely block Carin, such pretty colors and fabrics. Looking forward to your special touch with the filler blocks.
Greetings,
Sylvia